De cliëntenraad zoekt nieuwe leden

woensdag, 24 augustus 2016
Bent u cliënt bij WonenPlus? Dan is dit misschien iets voor u!

Bij Stichting WonenPlus hebben zeven cliënten zitting in de cliëntenraad.
Zij adviseren de Raad van Bestuur namens álle cliënten.
De cliëntenraad maakt zich sterk voor de gemeenschappelijke belangen van  cliënten!
De cliëntenraad is al 10 jaar een belangrijk adviesorgaan!
 
De cliëntenraad bestaat uit mensen die cliënt zijn bij Stichting WonenPlus. De leden krijgen ondersteuning van een coach.
 
Stichting WonenPlus op zoek naar 2 enthousiaste kandidaten met interesse in medezeggenschap; die willen meedenken, meepraten en meebeslissen.
 
Lid zijn van de cliëntenraad is vrijwilligerswerk.
 

Wij verwachten dat u:

  • cliënt bent van onze organisatie.
  • wil opkomen voor de gemeenschappelijke belangen van alle cliënten.
  • kritisch, positief en actief bent.
  • goed kan praten.
  • kan lezen.
  • gemiddeld 4 tot 8 uur per maand tijd heeft voor de cliëntenraad.
 

Wij bieden u de mogelijkheid om :

  • ontwikkelingen bij Stichting WonenPlus te volgen.
  • mee te praten en beslissen over deze ontwikkelingen.
  • de positie van cliënten te helpen versterken.
  • alles wat nodig is, om cliëntenraad – lid te zijn, te leren.
 
In de cliëntenraad is;
  • een positieve, actieve sfeer.
  • ook tijd voor gezelligheid.
  • een reiskostenvergoeding mogelijk.
  • een proeftijd voor nieuwe leden.
 
Aanmelden voor deze functie kan via clientenraad@wonenplus.nu Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
 
Meer informatie
Met vragen kunt u terecht bij Trudy Duchateau (voorzitter van de cliëntenraad), telefoonnummer 043 – 8517225 of bij Anita Lenssen (coach van de cliëntenraad), telefoonnummer 0464775444 / 06-50610833.
U kunt uw vragen ook per mail stellen clientenraad@wonenplus.nu
Nieuwsoverzicht
Vacature dagbesteding

Vacature dagbesteding

woensdag, 2 oktober 2019
Vacature dagbesteding 24 uren!
Vacature leden klachtencommissie

Vacature leden klachtencommissie

maandag, 2 september 2019
Wilt u een steentje bijdragen aan de behandeling van klachten en daarmee aan de kwaliteitsverbetering van WonenPlus?